Telefon: 72 60 60 50
Mandag - Fredag: 8:00 - 16:00
Drop-in, Mandag og Torsdag: 16:00 - 18:00
Kun butikk, Tirsdag og Onsdag: 16:00 - 18:00
Veterinærvakt

Cesilie Melhus Ovesen

Cesilie begynte å jobbe hos oss i januar 2018 og det er vi veldig glade for! Cesilie har fra før mange års erfaring fra arbeid i dyrebutikk og har både kursing og mye erfaring med ernæring og kundebehandling fra tidligere. Cesilie er ekstremt serviceinnstilt og du treffer henne stort sett i resepsjonen hvor hun gjør sitt beste for å yte så god service som mulig samtidig som hun alltid har et stort smil om munnen. I tillegg til resepsjonsarbeid har Cesilie ansvar for bestilling av varer, i tillegg til at hun assisterer veterinærer og dyrepleiere ved behov og har ansvar for renhold og orden. Hjemme har Cesilie staffordshire bull terrieren Mellie som hun konkurrerer med i blant annet lydighet og rallylydighet

Line Kristin Dahlstrøen

Line begynte å jobbe hos oss sommeren 2016 og jobbet deretter som assistent to ettermiddager i uka, i tillegg til at hun stiller opp som ekstrahjelp i ferier. Høsten 2017 begynte Line på dyrepleier studiet i Bodø og har hatt praksis hos oss i forbindelse med studie, i tillegg til at hun har jobbet som vikar i ferier. Line har også studert husdyrvelferd på HiNT på Steinkjer.

Anita Teigen

Anita jobbet hos oss som vikar en periode i 2012 og har i tillegg mange års erfaring som klinikkassistent fra Stjørdal dyreklinikk. Hun har også drevet eget hundepensjonat. Anita ble fast ansatt hos oss i 2017 og med mange års erfaring er hun en rutinert assistent og hjelper til med det meste av arbeidsoppgaver på klinikken. Hun er alltid blid og har stor omsorg for våre firbeinte pasienter. Hjemme har Anita en katt, en chihuahua, en engelsk setter og en pointer. Hun har drevet aktivt med hund i mange år og har også erfaring som oppdretter.

Ingvild Tronsmo - Dyrlegesekretær

Vi ble først kjent med Ingvild da hunden hennes, Kajakk, gjennomgikk en større operasjon hos oss, etterfulgt av hyppige besøk for fysioterapi i etterkant. Etter dette har vi ikke klart å gi slipp på Ingvild og hun jobbet først hos oss en periode som praktikant i 2013 før hun ble fast ansatt året etter. Ingvild ble våren 2015 ferdig med en utdannelse som dyrlegesekretær. I tillegg til at hun ofte er å treffe i resepsjonen har Ingvild også en del administrative oppgaver. Hun er dessuten ansvarlig for butikken vår og bestilling av varer og forbruksmateriell, i tillegg til en del renhold.